dilluns, de desembre 03, 2007

Bgdev Todliy Vusru obté un nou pot de colònia o Com homenatjar al senyor del pit de pollastre


Arribem a Colònia en plena època de la fira dels dolços i les llepolies. Tothom està ballant alegrement a la plaça de davant l'església i m'afegeixo alegrement a ells


giravoltem durant aproximadament tres hores fins que ens sentim molt cansats i jo i el meu fidel peix mutant Husp i les tres ballarines ens n'anem a menjar els dolços i les llepolies que ens hem comprat a la fira, asseguts a un banc. Entre mossegada i mossegada descobrim que Colònia està agermanada amb Katowice, ciutat de la meva mare, Cunegunda Vusru Sánchez. Se'ns afegeix a la conversa l'Albertus Magnus^, que està tan content perquè l'escoltem que ens regala un pot de la seva pròpia marca de colònia




després de posar-nos-en unes poques gotes, emmalaltim i ingressem a l'hospital durant tres hores i mitja. Després ja ens curem i jo i el meu fidel peix mutant Husp decidim fugir de Katowice





"dissimulat homenatge a ___
^Albertus Magnus a la viquipèdia