diumenge, de desembre 02, 2007

Bgdev Todliy Vusru coneix un Krupp o Com Bgdev Todliy Vusru i el seu fidel peix mutant Husp foren expulsats d'Essen

Som dins d'una taverna, en un carrer no gaire lluny de l'estació d'Essen, asseguts a una llarga banqueta de fusta davant d'una llarga taula de fusta, bevent suc de taronja amb gas. Davant nostre hi ha un home amb ulleres rodones i bigotis perfilats, que agafa una enorme gerra amb una mà. Amb l'altra, repica melodies damunt la taula


Teniu un aspecte molt elegant, messié. Feu tota la pinta de ser un Krupp". Els Krupp són elegants, i per això ho dic

Em sap greu decebre'l, però no sóc un Krupp. Sóc Bgdev Todliy Vusru, fill de Marcholt Todliy Chisholm i Cunegunda Vusru Sánchez, hereu del castell de Hafnarfjordhur, encara que expulsat d'ell, i aquest és el meu fidel peix mutant Husp, que m'acompanya des que vaig ser expulsat del castell de Hafnarfjordhur, a Islàndia

Els Krupp són una gran família des de ben bé el segle 16. Aquí on em veu, jo en sóc un, imagini's quin honor és per vostè tenir un Krupp just davant del nas. S'hauria de prostrar!

Jo sóc un Todliy Vusru, i els Todliy Vusru no es prostren davant ningú. La meva família també té arrels nobles i profundes, d'abans del segle 16!

Nosaltres vam inventar el canó Krupp!

Nosaltres la guillotina!

Nosaltres vam ser molt importants durant la primera guerra mundial! Vam produir pràcticament tot l'armament alemany!

Nosaltres, durant la primera guerra mundial, vam combatre en pràcticament tots els fronts i en tots els bàndols, i amb el mateix orgull!


Krupp deixa caure la gerra de cervesa damunt la taula i crida, amb els ulls plorosos


Ah! Sou un desgraciat! Us denunciaré! No sap que a Essen qui mana són els Krupp? Fora! Fora d'aquí!


i així és com jo i el meu fidel peix mutant Husp ens veiem expulsats d'Essen i ens encaminem cap al sud d'Alemanya





"Krupp a la viquipèdia