dijous, de novembre 29, 2007

Bgdev Todliy Vusru discuteix amb un crític de bloqs o Com l'autor no utilitza cap imatge en el seu post per primera vegada

Som davant les portes de la ciutat d'Essen menjant formatge, quan de cop un personatge en surt i se'ns acosta violentament, brandant una arma i intentant colpejar-nos al cap amb ella
Em poso a la defensiva, no voldríem pas veure'ns ferits!


I vós, qui sou, que us atanseu a mi amb els ulls injectats de sang i brandant el ratolí com si fos una arma?

Jo sóc un crític de bloqs

Un crític de bloqs, dieu?

Això mateix he dit

I què voleu, què critiqueu i per què ho feu, responeu immediatament!

Sóc el baluard del món blocaire pur, difonc la meva saviesa i els meus consells més enllà del que arribaran mai a acaparar els teus enllaços!

Però què dieu, si jo no en tinc, d'enllaços!

Ah, blocaire, escolta els meus mots amb atenció, que el que et diré només t'ho diré un cop, i ho defensaré fins a la mort

Digueu doncs, endavant!

Sóc el baluard del món blocaire pur, difonc la meva saviesa i els meus consells més enllà del que arribaran mai a acaparar els teus enllaços!

Això ja ho heu dit i no entenc res, em desconcerteu, és que no teniu res millor a fer?

Jo sóc qui busca bloqs impurs i qui els salva de la perdició! Sóc el baluard del món blocaire pur, difonc la meva saviesa i els meus consells més enllà del que arribaran mai a acaparar els teus enllaços!

Au, calleu i guardeu l'arma, crític de bloqs, que si hi ha una cosa que avorreix més que llegir un bloq avorrit, és llegir un bloq que aconsella al bloq avorrit perquè deixi de ser-ho

És ben noble, el meu gest!

Tant com el gest del blocaire avorrit que l'engega a la merda, cregui'm!

Ah, malfactor! Com pots criticar la divina i santa crítica constructiva? La crítica constructiva és la base del món blocaire pur, lliure d'inútils i d'incultes, de textos pèssims i fabricants de badalls! I jo en sóc el baluard, sóc el baluard del món blocaire pur, difonc la meva saviesa i els meus consells més enllà del que arribaran mai a acaparar els teus enllaços!

Ja ho digué un savi, que qui repeteix massa cops la mateixa cosa se la creu certa. Au, bon vent! Ja se'n pot anar a prendre pel cul, crític de bloqs, vostè i la seva santa creuada!




I llavors pujo al llom del meu fidel peix mutant Husp, i cavalguem més enllà del crític de bloqs, endinsant-nos a la ciutat d'Essen