dilluns, de novembre 26, 2007

Bgdev Todliy Vusru coneix un cananeu o Com dur amb elegància un matsebà damunt del cap


Jo i el meu fidel peix Husp entrem a Amsterdam navegant pacíficament per un canal, quan veiem un home amb la barba arrissada i un matsebà" damunt del cap que ens saluda amb la mà des d'un pont, i així és com hem parlat ambdós després de tornar-li la salutació

al rei, el meu senyor, el meu déu Sol del cel. Així jo, l'home que saluda des de dalt del pont amb un matsebà de pedra al cap, el teu servent, el servent del rei i la pols sota els peus, el terra que trepitja. Als dos peus el rei, el meu senyor, el déu Sol del cel, set vegades, set vegades caic, tant postrat com supí""

set vegades i set vegades caic jo també, benvolgut cananeu!

ah, m'heu reconegut? Sou savi, vós, Bgdev Todliy Vusru

no, no us confongueu: només parlo del que sé. Que tingueu un bon dia, cananeu!

passi-ho bé, Bgdev Todliy Vusru!



Així hem parlat ambdós, i aquesta és la meva declaració, i així ens hem dit adéu






"apunt cultural 1 = una matsebà és un cilindre de pedra que els cananeus utilitzaven per simbolitzar la divinitat
""apunt cultural 2 = aquesta és la salutació estàndard que els cananeus utilitzaven a l'hora de dirigir-se als egipcis i demanar-los suport o excusar-se per no haver pagat el tribut

4 comentaris:

Modgi ha dit...

Bona Sort per Amsterdam, Bgdev Todliy, l'únic país del món on la boira és tan espessa fora com dins dels bars.

Anònim ha dit...

Apreciat Modgi,

m'agrada que hagi apropat fins als meus dominis la senyora que giravolta vestida de negre. Sàpiga que si mai decideixo prendre-la per muller, la tractaré amb la més alta estima


Atentament,

Bgdev Todliy Vusru

Anònim ha dit...

acceptaria vostè les meves més sinceres felicitacions pel bloc? :)

Anònim ha dit...

Les accepto i les gaudeixo, benvolguda senyoreta romaní


Atentament,

Bgdev Todliy Vusru