dissabte, de novembre 24, 2007

Llinatge de Bgdev Todliy Vusru o Com tenir la família escampada per tot Europa

Jo, Bgdev Todliy Vusru, puc dir amb orgull que el meu llinatge prové de les més nobles famílies europees



La meva mare és Cunegunda Vusru Sánchez, nascuda a la ciutat de Katowice, a la zona de Slaskie, vora la frontera amb Txèquia i Eslovàquia, a Polònia, filla de Dobrosan Vusru i Hermínia Sánchez


El meu pare és Marcholt Todliy Chisholm, nascut a la ciutat de Wörgl, a la zona del Tirol, entre Insbruck i Munich, a Àustria, fill de Marcelo Todliy i Deirdre Chisholm




La mare de la meva mare és Herminia Sánchez, filla del poble de Talarrubias, a la Comunitat Autònoma d'Extremadura, a Espanya


El pare de la meva mare és Dobrosan Vusru, fill de la ciutat de Valjevo, prop de la frontera amb Bòsnia i Hercegovina, a la zona central de Sèrbia




La mare del meu pare és Deirdre Chisholm, filla del poble de Tuam, al nord de Galway, a Irlanda


El pare del meu pare és Marcello Todliy, fill del poblet de Pietrelcina, a la provincia de Benevento, a la regió de la Campania, a Itàlia



i això no és tot, perquè també tinc arrels cosaques de Crimea, portugueses d'Algarve, albaneses de Vlorë, georgianes d'Abkhazia, fineses de Lapònia, holandeses de Groningen, russes de Samara, gregues del Peleponès, fins i tot crec que un meu besavi era de Malta i un altre venia d'Eivissa, però tot plegat ja comença a quedar molt lluny i la llista s'allargaria fins a anomenar cadascuna de les regions d'Europa