dimecres, de novembre 28, 2007

Bgdev Todliy Vusru coneix una familiar holandesa o Com podar un bonsai amb un ganivet

Després de tres setmanes a alta mar, el meu ram de roses ja no es manté tan fresc com m'agradaria i damunt els pètals ha aparegut una mena de polsim grisós molt estrany


Ens dirigim al mercat de les flors d'Amsterdam i passegem per allà fins que ens aturem davant la paradeta d'una iaia que poda un bonsai amb l'ajuda d'un ganivet, segons l'antiga tradició nipona


Li preguntem si també té roses. La iaia deixa el ganivet damunt la taula, arracona el bonsai amb una mà, ens mira i ens diu

Vos no sereu pas Bgdev Todliy Vursu i el seu fidel peix mutant Husp, veritat?

Ens inclinem davant la vella per respondre

Els mateixos

Hmm... hm...

remuga. Llavors es treu una carta de la butxaca i ens la dóna perquè la llegim


Reconec immediatament la lletra del meu pare. Em sento trist pel seu rebuig, avergonyit per la seva lletra i feliç d'haver trobat la meva besàvia holandesa. Al final la il·lusió guanya aquest duel de sentiments i l'abraço

Besiaia!

Hmm.. hmm...

remuga ella


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Vaja...senyor Bgdev vagi en compte, el polsim grisós podria tractar-se d'una posta de panerola, o d'una espècie de fong colonitzant el substrat, com els de les tomates! en fi, li aconsello tb que vigili les seves partinences de ben aprop que el món està ple de torrecollons que es dediquen a tocar les nanses als demés! No fos cas que un dia aparcant la bici li robin en Husp...bona nit!!

Anònim ha dit...

Donzella meraina, no em tracti de senyor que m'envelleix la fesomia

Li agraeixo totes les informacions. El que he fet ha estat llençar el ram i comprar-ne un de nou. Tindré en compte el seu consell de robatoris de Husps. Han augmentat molt en l'últim any, ja se sap, aquest món cada vegada està pitjor, què vols, mira, què hi farem....


Atentament,

Bgdev Todliy Husp